HTML

Címkék

Az elmúlt napok

  • Életrevaló: Kedves Sanyi! Mindjárt itt a Sziget! Megyünk megint Szigetezni, szólj az örökbefogadó szüleidnek l... (2009.07.08. 21:38)
  • Életrevaló Egyesület: Kedves Sanyi! Most készül a honlapunk www.gportal/portal/eletrevaloegyesulet és a Te bloggodat i... (2007.10.01. 17:26)
  • Preszl Éva: Kedves Sanyi ! Látom nagyon jó helyre kerültél. Igazán nyugot vagyok a sorsodat illetően. Jó lenn... (2007.09.10. 14:13) Az első nap

2007.08.25. 02:43 Nessus

Utazás előtt

Már jóideje annak, hogy nem írtam, pedig azt nem mondhatom, hogy az életem nem bővelkedik eseményekben. A múltkoriban például megismerkedtem a palacsintával. A tüzijátékos nap után ugyanis, annak örömére, hogy életem első augusztus 20.-i ünnepségét is láttam, elmentünk ünnepelni, egy Nagyi Palacsintázója  - nevezetű helyre. Itt ettem életem első marcipános palacsintáját - mondhatom, mennyei volt. Aznap egyébként sokat bicajoztunk, és a gazdiék elég későig beszélgettek egy a közelben lévő kávézóban, úgyhogy a mai napot aktív pihenéssel töltöttem (újabb filmek, és könyvek kerültek terítékre - hallottatok már valaha is a Harry Potterről?).

A fő izgalom azonban holnap veszi kezdetét - úgy néz ki ugyanis, hogy holnap reggel elutazhatok életem első táborába. Természetesen a gazdi is velem jön, de így is roppant izgalmas lesz  - már alig várom. Be is készítettem a fényképezőgépet, hogy minél több dolgot le tudjunk fényképezni, ha majd már ott leszünk. Az ott pedig nem máshol van, mint Sopronban. Alig várom már, hogy igazi külföldöt láthassak. Képzeljétek, lehet hogy még a Hundertwassert-házat is meg fogjuk nézni. Majd mindenképp küldök majd fényképeket!

Most viszont el is köszönök, holnap ugyanis nagyon korán kell kelni. Írok, amint hazaértem!

Szólj hozzá!

Címkék: utazás előtt


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr36148430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása