HTML

Címkék

Az elmúlt napok

  • Életrevaló: Kedves Sanyi! Mindjárt itt a Sziget! Megyünk megint Szigetezni, szólj az örökbefogadó szüleidnek l... (2009.07.08. 21:38)
  • Életrevaló Egyesület: Kedves Sanyi! Most készül a honlapunk www.gportal/portal/eletrevaloegyesulet és a Te bloggodat i... (2007.10.01. 17:26)
  • Preszl Éva: Kedves Sanyi ! Látom nagyon jó helyre kerültél. Igazán nyugot vagyok a sorsodat illetően. Jó lenn... (2007.09.10. 14:13) Az első nap

2007.09.14. 17:58 ssoveg

Lassan ismét itt az ideje, hogy hírt adjak magamról. Talán először megemlítem, hogy volt egy kis meghűlésem a napokban, de gyorsan kikúráltak a szüleim. Mivel újabban nagyon hideg van, különösen reggel, újabban apu vagy anyu táskájában közlekedek a városban, illetve anyu néha a kendőjébe bugyolál, hogy épp csak a fejem lógjon ki, mikor a parkban vagy az egyetem kertjében ücsörgünk. Általában olyankor apura várunk, aki mindig késik.
Azért az elmúlt hét sem volt eseménytelen. Voltam például múzeumban, a Szépművészeti Múzeumban, és jól megnéztem magamnak az inkákat. Aztán voltam például ógörög órán is, amiben az a jó, hogy ott vannak a szüleim. Egyébként nem nagyon értem. De szerintem ők sem nagyon értik. Én meg még úgyis kicsi vagyok. Ó, és esténként, ha nála vagyok, anyu mesél nekem mindenféle királyokról, akiknek nagyon furcsa neve van... igazából tiszta szerencse, hogy nekem apu adta a nevemet.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr25165564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Életrevaló Egyesület 2007.10.01. 17:26:46

Kedves Sanyi! Most készül a honlapunk www.gportal/portal/eletrevaloegyesulet
és a Te bloggodat is ajánljuk a látogatóknak!
H van képed a szigetről és a mostani sétáidról, szívesen feltesszük a honlapra. Légy jó!
Életrevalók
süti beállítások módosítása